Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.06.2017 22:39 - Мъж ли бе да го опишеш...
Автор: puntina Категория: Забавление   
Прочетен: 666 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Съвсем не съм по външния вид на хората. Не, че той не прави впечатление, но смея да твърдя, че рядко някой би могъл да ме грабне с това. И като цяло гледам да не съдя по външния вид. 

Случаят отново е от... познайте къде? Улицата? - Не. Курсовете?- Не. От трамвая е (ех, този трамвай). Та пътувам си аз в трамвая. Броя сградите (защото аз много обичам да се губя в София). На една от спирките се качва момче. Високо около метър и осемдесет, тъмна коса, тъмни очи, добре сресан, добре облечен с леко набола, добре оформена брада. Абе грижи се добре за себе си човекът. 
Тъй като имам познат, който до скоро се снимаше във филми, бях наясно, че такива момчета или работят като модели в някоя агенция, или са на място, на което определено има значение външният вид. Погледнах го веднъж, после втори път... И естествено забих главата в пода, за да не създавам дискомфорт на младежа (сещате се за онези "дразнещи зяпачи"). 
След минути телефонът му звънна. А аз тъкмо си представях как този "хубостник" ще извади един хубав, дълбок и опияняващ глас, когато чух: 
- Ало, Петре, миличък, прибирам се. - а гласът един такъв мек и леко преправен - женски.

Ех, бива ли толкова хубост да се пропилява така, бе момче!

Така ми светна следното заключение- ако на улицата видите прилежно облечен мъж, с добре оформена леко набола брада и прекрасно излъчване. То той или е гей или има много властна майка.

П.П. Иначе нищо против хората, които не са хетеросексуални. Но просто бях изненадана.




Гласувай:
2


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: puntina
Категория: Други
Прочетен: 21551
Постинги: 11
Коментари: 19
Гласове: 15
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930